sobota, 17 sierpnia 2013

Dzisiaj będzie dużo facepalmów.

Po pierwsze, ludzie bez osobowości i charakteru, kalkujący czyjeś zainteresowania i pasje jak swoje własne.




Po drugie, mój niezmiennie ukochany koniec Internetu, czyli tenże blog i ta pani.



W związku z moimi ciągłymi pytaniami: czy to jeszcze beka, czy już na poważnie, wychodzę do Was z zagadką, a mianowicie: znajdźcie pięć szczegółów różniące oba zdjęcia


W tym momencie zaczęłam się obawiać o swoje fundusze, gdyż pani Mona żąda bodajże pięciu ojro za publikację swoich zdjęć w Internecie.

Trzeci facepalm dla mnie. Za wracanie z gołym biustem chłodnymi nocami i rychło powracające zapalenie strun głosowych. Ono nadchodzi, czuję to. Na wieczornym koncercie spróbuję się nie odzywać, obiecuję. I wezmę jakąś apaszkę, czy coś. I postaram się nie śpiewać po drodze Skyfall. A tak między nami, to nie mam ochoty nigdzie wychodzić. Mam ochotę się wtulić i zasnąć. Nie odliczać dni. Zwyczajnie być obok. Nie pytać i nie odpowiadać.

Tymczasem jednak sukienka czeka.


M.

27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdę po Ciebie w nocy. Uważaj.

      Usuń
    2. Nie ujędrniłam piersi, nic z tego nie bedzie.

      Usuń
    3. Masz koleżankę w Londynie, która zna sposoby. Prepare!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Diggs jak Ty to znalazlas?!

    Ps. To GRADZIESZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się jak na fotce.pl, wspomnienia wracają :')

      Usuń
    2. Udesz w stuł a serum wyprostuje Ci skórę.

      Usuń
    3. Na niektóre efekty czeka się krócej, jak widać :D

      Usuń
  4. A ja się pytam, gdzie podziękowania za reklamę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tobie? za co nie potrzebuje reklamy dzieki

      Usuń
    2. Kochanie, ja tutaj z sercem na dłoni i piersią na tacy, a Ty z potworami. Teraz mi przykro. Bardzo przykro.

      Usuń
  5. Kwiczę i pokwikuję! :DDD
    Ju mejd maj dej... mejdej... mejdej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skisłam. Chyba bardzo.
    Idę pierdolnąć sobie pilidżek i serum na czoło, może mi mózg rozprasuje po 15 ciążach pozamacicznych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anieli w niebiesiech !!!!
    Gdzie Ty wyszukujesz takie okazy ?
    :D

    Myślałam , że nikt nie przebije naszej 4P ,a tu ... rollercoaster :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królowa ustąpiła miejsca nowej krwi. Bezapelacyjnie!

      Usuń
    2. Umarł król
      Niech żyje król

      :P

      Usuń
  8. O ja! Ale z tym blogiem, Malpacita to mnie rozjebałaś na łopatki! Mejd maj dej miss Moskievsky.

    OdpowiedzUsuń