środa, 27 listopada 2013

Nightline.

Dziś na kolację
kluski w gardle
ciężkie, sycące, dławiące.

Bezsenność
przyszła napić się ze mną drinka
i wypalić paczkę papierosów

Nie pyta, co u mnie
bo wie
że u mnie żadne panta rhei
tu tylko zbiornik z zieloną wodą stoi



Zabawne. Po czasach wczesnogimnazjalnych zostały mi jeszcze jakieś pseudopoetyckie nawyki, które potrafią mnie czasem zbudzić w środku nocy i zmusić do sięgnięcia po czarny notes.

Ktoś, zapewne mądry, powiedział mi kiedyś, że trzeba robić to, czego się najbardziej boi. Kilka godzin przewracania się z boku na bok i żadnej wskazówki, kto to był. I paraliż. Bo jeśli nie pamięta się adresata tak ważnych słów, to niebawem i słowa mogą wyparować...

Wraz z pierwszym brzaskiem świru zapiał kogut sąsiada (poważnie rozważam kupno snajperki), a mnie oczy otwarły się jak na komendę. O jedenastej jakaś miła pani w urzędzie z równie szeroko otwartymi oczami prześledza historię moich zameldowań, po czym wychodzi na zaplecze zadzwonić niby po zaświadczenie. Założę się o swoją nerkę, że sprawdzała, czy gdzieś mnie nie notowano. To się zdarza za każdym razem. Tak, wiem. Mam uśmiech psychopaty. Dlatego staram się oszczędzać uśmiechu.

O szesnastej wiem już natomiast, że odważne w moim przypadku zawsze jest eufemizmem dla głupiego i nieprzemyślanego. Ale spokojnie, wyliżę się. Jeszcze nie wymyślili czegoś, co mogłoby mnie zabić. Najpewniej będzie to rak płuc, albo z roztargnienia wpadnę pod ciężarówkę. Ale nie teraz. Teraz mam życie do zrobienia. I to będzie udane życie.



PS. Obywatelka Daria bardzo prosiła, abyście zajrzeli tutaj i wsparli akcję. Nie bądźcie chujami.
PS2. Na mojego Tumblra też możecie zajrzeć. Bez przymusu, ale nie bądźcie chujami. Wrzucam fajne zdjęcia, czasem nawet cycki. 

M.

10 komentarzy:

  1. "że u mnie żadne panta rhei
    tu tylko zbiornik z zieloną wodą stoi"
    KOCHAM TO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mało cycków. Ale zakonnice są. Dylemat mam.

      Usuń
    2. Zakonnice też mają cycki. Win-win.

      Usuń
    3. Zacznę oglądać Twojego tumblra, tak samo jak zacząłem znów czytać Neewsweek po artykule "Zakonnice mają prawo do orgazmu"

      Usuń
    4. Normalnie mam łezki w oczach.

      Usuń
  3. Insanity Princess28 listopada 2013 18:27

    Mało psychopatyczny tumblr

    OdpowiedzUsuń