piątek, 11 października 2013

Tydzień w zdjęciach, XI.

To był bardzo dobry tydzień, serio.




1. Wiem, że to niesamowite, ale w Hiszpanii palenie też zabija.
2. Zdrowie Mamy!
3. Jesus walks with me.




4. Tyle lat i wreszcie porządne wspólne zdjęcie...
5. Symbolicznie.
6. No siema.




7. A kuku!
8. Leżę. W polu. Bo tak.
9. Studenci kazali nam założyć te czapki, przysięgam...

Ach! Z okazji bycia blogereczką zdecydowałam się w końcu na konto instagramowe. Możecie follołować TUTAJ, a ja Was poprowadzę. Jeszcze nie wiem gdzie, ale gdzieś na pewno.

M.

15 komentarzy:

  1. Ale masz Ty zderzaki wooooowww.. oddawaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabletki + sumienne skrzydełka z obciążeniem.


      Nie no, bez jaj. Dobry puszap.

      Usuń
    2. U mnie nawet dźwig by nie pomógł...

      Serio, to o mnie jest kawał z clearasilem:D

      Usuń
    3. Facet widzi dziewczynę z małym biustem, podchodzi i mówi:

      - Wiesz, w drogerii jest promocja na clearasil.
      - ???
      - No wiesz, użyjesz i te Twoje dwa wypryski znikną.

      Lepiej brzmi jak się to opowiada:D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie również od razu się Zu przypomniała :D

      Usuń
    2. Wybaczcie, że tutaj pytam, ale czy Grumpy skasowała swojego bloga? Bo mi niestety się nim wyświetla

      Usuń
    3. Nie wiem, dlacz, ale jest otwarty jeno dla zaprószonych czytelników.

      Usuń
    4. W takim razie zapadam w marazm..

      Usuń
    5. Stare przysłowie pszczół mówi, że orgazm wyzwala od marazmu.

      Usuń
  3. cycki wygrały ten post, sorry Digga. <3

    OdpowiedzUsuń